Ceremoniemeester op de dag zelf2024-09-04T12:08:16+00:00

Ceremoniemeester op de dag zelf

Met een professionele ceremoniemeester
kan iedereen zorgeloos genieten

Willen jullie dat al jullie familie en vrienden ook zorgeloos kunnen genieten, maar hebben jullie wel graag iemand die alles op de dag zelf in goede banen kan leiden? Schakel mij dan in als jullie ceremoniemeester!

Dit doe ik als jullie ceremoniemeester

✧ Vier maanden vooraf gaan we samen aan de slag met jullie uitnodiging: ik check alle informatie en stel een ceremoniemeesterbrief op (een brief met extra informatie zoals dresscode, cadeauwens, programma, parkeren, etc.) als jullie die willen toevoegen aan de kaart

✧ Ik ben het aanspreekpunt voor jullie gasten, zowel vooraf als op de dag zelf. Jullie mogen daarvoor mijn contactgegevens op de uitnodiging zetten

✧ Als de uitnodiging is verzonden houd ik de aan- en afmeldingen bij. Dit doe ik in een online document, zodat jullie zelf ook kunnen meekijken wie van jullie gasten al heeft gereageerd. Bovendien maken we een groepsapp aan waarin ik alle vragen of afmeldingen met jullie deel.

✧ 4-6 weken voor de bruiloft spreken we samen af om de planning van de dag te bespreken, waarna ik er een gedetailleerd draaiboek van maak

✧ 2-4 weken voor jullie bruiloft nemen we op de trouwlocatie het gehele draaiboek samen door. Zo weet ik precies hoe jullie willen dat de dag verloopt zonder dat ik dat op de dag zelf nog hoef te vragen

✧ Op jullie droombruiloft ben ik er heel de dag bij, zonder beperking van het aantal uren. Tijdens die dag ben ik het aanspreekpunt voor alle leveranciers, bruidspersoneel en jullie gasten, zodat jullie (en jullie familie en vrienden) zorgeloos kunnen genieten van alle mooiste momenten die er komen

✧ 100% onbezorgd trouwen, ook de volgende dag. Tijdens en na het feest zorg ik dat al jullie spullen bij elkaar worden gezocht en de cadeaus in jullie auto zijn gezet zodat jullie (het liefst) niet de volgende dag nog terug hoeven

✧ What about styling? Ik zorg dat alle ruimtes zijn ingericht zoals jullie dat wilden en alle styling op de juiste plek staat. Ik heb zelf geen stylingartikelen in beheer, maar kan jullie wel helpen aan fijne adressen om leuke spullen te huren of kopen

✧ Tot slot het belangrijkste: ik ben altijd bereikbaar voor advies over de organisatie van jullie bruiloft. Leuke adresjes, fijne leveranciers of gewoon praktisch meedenken.

Ik help jullie graag!

€1295

Is dit een vaste prijs of geldt dit tarief voor een maximaal aantal uren?2024-02-08T10:37:47+00:00

Voor het Ceremoniemeester pakket reken ik een vaste prijs, inclusief btw. Hierbij zijn alle taken die hierboven worden genoemd standaard inbegrepen, ongeacht hoeveel uur ik hiermee bezig ben. Zo hebben jullie achteraf geen onverwachte extra kosten, ook niet wanneer er een plotselinge change of plans nodig was.

Bovendien zijn alle reiskosten tot en met 50 km per enkele reis inbegrepen. Voor alle kilometers daarboven reken ik €0,30 per kilometer. Eventuele parkeerkosten zijn niet inbegrepen. Houd er rekening mee dat ik minimaal twee keer naar jullie trouwlocatie moet reizen, één keer voor het locatiebezoek voorafgaand aan jullie bruiloft en natuurlijk op de grote dag zelf. Het opstellen van het draaiboek kunnen we eventueel combineren met het locatiebezoek of digitaal doen om op de reiskosten te besparen.

Is jullie locatie meer dan een uur rijden vanaf ‘s-Gravenzande? Dan vraag ik jullie bovendien een hotelovernachting voor mij te verzorgen voor de nacht na jullie bruiloft. Ik begeleid jullie bruiloft graag van voor het begin tot nadat de laatste feestgangers zijn vertrokken en na zo’n lange dag is het voor mij niet meer verantwoord om lang naar huis te rijden, ik wil graag ongelukken voorkomen!

 

In welke regio’s kunnen we jou inzetten als ceremoniemeester?2024-02-08T10:42:42+00:00

Je kunt mij voor elke regio inzetten als jullie ceremoniemeester, ik kom graag naar jullie toe! De meeste ervaring heb ik op trouwlocaties in de regio’s Westland, Den Haag, Rotterdam, Leiden, Delft, Hoek van Holland en alles daartussenin, maar ik vind het altijd leuk om nieuwe locaties te leren kennen.

Wel ben ik genoodzaakt om voor locaties verder dan 50 km reiskosten te berekenen. De eerste 50 kilometer per enkele reis krijgen jullie van mij, voor alle kilometers daarboven reken ik €0,30 per kilometer. Houd er rekening mee dat ik minimaal twee keer naar jullie trouwlocatie moet reizen, één keer voor het locatiebezoek voorafgaand aan jullie bruiloft en natuurlijk op de grote dag zelf. Het opstellen van het draaiboek kunnen we eventueel combineren met het locatiebezoek of digitaal doen om op de reiskosten te besparen.

Is jullie locatie meer dan 45 minuten rijden vanaf ‘s-Gravenzande? Dan vraag ik jullie bovendien een hotelovernachting voor mij te verzorgen voor de nacht na jullie bruiloft. Ik begeleid jullie bruiloft graag van voor het begin tot nadat de laatste feestgangers zijn vertrokken en na zo’n lange dag is het voor mij niet meer verantwoord om lang naar huis te rijden, ik wil graag ongelukken voorkomen!

Kan de ceremoniemeestertaak gedeeld worden met een vriend(in) of familielid?2023-03-29T14:31:09+00:00

Natuurlijk! Alleen maar leuk dat jullie iemand willen vragen om ceremoniemeester te zijn voor jullie bruiloft. Voor mij is de ceremoniemeester een fijn aanspreekpunt op de dag zelf, hij/zij kent jullie gasten beter dan ik en dat is voor sommige dingen erg handig. Samen met hem/haar stem ik af welke taken hij/zij wel leuk vindt om te doen en welke taken ik oppak. Daarnaast kan de ceremoniemeester jullie bijstaan in de voorbereidingen. In ieder geval zorg ik ervoor dat jullie ceremoniemeester ook volop kan genieten van jullie droombruiloft!

Wij willen graag dat je ons ook helpt met een deel van de organisatie, is dit mogelijk?2023-03-29T13:44:19+00:00

Jazeker! Het Ceremoniemeester pakket is uit te breiden met allerlei weddingplanner diensten, zoals hulp bij de zoektocht naar de perfecte locatie en andere leveranciers. Het is ook mogelijk om mij in te schakelen als jullie weddingplanner en toch nog zelf delen van de organisatie te doen, wellicht is dat voor jullie de perfecte middenweg?  Twijfel niet om contact op te nemen, dan kijken we samen welke optie het beste past bij jullie wensen.

Onze bruiloft bestaat uit een gezelschap van minder dan 25 personen. Geldt hier een ander tarief voor?2023-03-29T13:50:42+00:00

Yes! Voor bruiloften van minder dan 25 personen reken ik een ander tarief voor mijn Ceremoniemeester pakket dan hierboven staat genoemd. Deze bepaal ik op maat, passend bij jullie bruiloft en wensen. Neem hierover contact met mij op.

Hoe betalen wij jou?2023-03-29T13:35:21+00:00

Jullie betalen mij in twee termijnen. De eerste termijn, een derde van het totale tarief, vraag ik als aanbetaling nadat jullie voor mij hebben gekozen als weddingplanner. De tweede termijn betalen jullie pas na de bruiloft.

Waarom zien we jou niet op ThePerfectWedding.nl?2024-02-08T10:58:08+00:00

ThePerfectWedding.nl is een fantastisch platform waar je veel fijne leveranciers kunt vinden. Ook ik sta hierop vermeld, maar wel met een gratis profiel. Voor een profiel als leverancier mét foto’s vragen ze een flinke vergoeding en kom je bovendien hoger in de zoekresultaten als je meer betaalt. Zo vinden bruidsparen niet per se als eerste wat ze zoeken en daar sta ik niet achter. Ook ontdekte ik dat bijna al mijn bruidsparen mij zelf weten te vinden via Google (super fijn!). Daarom heb ik ervoor gekozen om de kosten voor een vermelding op ThePerfectWedding.nl te besparen, zodat ik dit zelf kan besteden aan promotiemateriaal.

Ik denk graag met jullie mee!

Ga naar de bovenkant