Weddingplanner van A tot Z2024-09-04T12:08:48+00:00

Weddingplanner van A tot Z

Ik sta klaar om alles voor jullie te regelen!

Wanneer jullie mij inschakelen als weddingplanner van A-Z neem ik de volledige organisatie van jullie bruiloft uit handen, inclusief al het regelwerk op de grote dag. Jullie kunnen hierdoor zowel van de voorpret als op de dag zelf zorgeloos genieten! Bovendien bespaar ik jullie zeeën van tijd, keuzestress en frustratie, dus eigenlijk krijg je er vrije tijd én overheerlijke nachtrust voor terug, dat klinkt toch heerlijk?

Dit doe ik als jullie weddingplanner

✧  Na ons kennismakingsgesprek maak ik een voorselectie van trouwlocaties die aan jullie wensen voldoen. Hieruit kunnen jullie de favorieten kiezen, waar we samen langsgaan om ze te bekijken. Komt dat voor jullie niet uit? Dan ga ik alleen en maak foto/videomateriaal van de trouwlocatie, zodat jullie vanuit huis de sfeer kunnen proeven

✧ Als we dé locatie voor jullie trouwdag hebben vastgelegd gaan we samen aan de slag met de verdere invulling van de dag. Hoe zien jullie de dag voor je en wat is daarvoor nodig? Bovendien help ik jullie met het budget: welke prijzen zijn passend en welke kosten kun je verwachten om jullie wensen in te vullen?

✧ We bepalen samen het stappenplan voor de organisatie van jullie bruiloft. Ik vraag offertes op bij alle leveranciers die nodig zijn om jullie wensen te realiseren. Ik leg niks vast zonder jullie akkoord, jullie zijn in charge!

✧ Tijdens de voorbereidingen houd ik het contact met alle leveranciers. Wijzigt er iets in jullie programma? Ik zorg dat de leverancier hier meteen van op de hoogte is en maak nieuwe afspraken met hen

✧  Gedurende de hele voorbereiding hebben we regelmatig contact (zowel digitaal als persoonlijk) over alle vorderingen, zodat jullie volop kunnen meegenieten van de voorpret. Jullie krijgen een eigen online wedding document waarin ik de voortgang bijhoud en jullie zelf ook dingen in kunnen vullen. Bovendien vind ik het gezellig om een groepsapp aan te maken om jullie beiden snel op de hoogte te houden van kleine updates

✧ Samen maken we jullie uitnodiging en de ceremoniemeesterbrief (een brief met extra informatie zoals dresscode, cadeauwens, programma, parkeren, etc.) als jullie die willen toevoegen aan de kaart. Ik ben het aanspreekpunt voor jullie gasten en houd de aan- of afmeldingen en speciale wensen bij, jullie mogen daarvoor mijn contactgegevens op de uitnodiging zetten✧ 4-6 weken voor de bruiloft spreken we samen af om de planning van de dag te bespreken, waarna ik er een gedetailleerd draaiboek van maak

✧ 1-2 weken voor jullie bruiloft nemen we op de trouwlocatie het gehele draaiboek samen door. Zo weet ik precies hoe jullie willen dat de dag verloopt zonder dat ik dat op de dag zelf nog hoef te vragen

✧ Op jullie droombruiloft ben ik er heel de dag bij, van voor het begin tot na het einde. Tijdens die dag ben ik het aanspreekpunt voor alle leveranciers, bruidspersoneel en jullie gasten, zodat jullie (en jullie familie en vrienden) zorgeloos kunnen genieten van alle mooiste momenten die er komen

✧ What about styling? Ik denk mee met wat de ruimtes nodig hebben en zorg op de dag zelf dat alle styling op de juiste plek staat. Ik heb zelf geen stylingartikelen in beheer, maar kan jullie wel helpen om spullen te huren of leveranciers in te schakelen die jullie decoratiedromen waarmaken

✧ Tot slot het belangrijkste: ik ben altijd bereikbaar voor alle vragen over jullie bruiloft. Leuke adresjes, onnodige stress oplossen of de kleinste details regelen, ik ben er voor jullie!

Ik help jullie graag!

€2395

Is dit een vaste prijs of geldt dit tarief voor een maximaal aantal uren?2024-02-08T10:37:27+00:00

Voor het Weddingplanner van A-Z pakket reken ik een vaste prijs, inclusief btw. Hierbij zijn alle taken die hierboven worden genoemd standaard inbegrepen, ongeacht hoeveel uur ik hiermee bezig ben. Zo hebben jullie achteraf geen onverwachte extra kosten, ook niet wanneer er een plotselinge change of plans nodig was.

Bovendien zijn alle reiskosten tot en met 50 km per enkele reis inbegrepen. Voor alle kilometers daarboven reken ik €0,30 per kilometer. Eventuele parkeerkosten zijn niet inbegrepen. Houd er rekening mee dat ik minimaal twee keer naar jullie trouwlocatie moet reizen, één keer voor het locatiebezoek voorafgaand aan jullie bruiloft en natuurlijk op de grote dag zelf. Het liefst kom ik bovendien graag bij jullie langs om de organisatie van jullie bruiloft te bespreken, maar dit kunnen we eventueel ook digitaal doen om een deel reiskosten te besparen.

Is jullie locatie meer dan een uur rijden vanaf ‘s-Gravenzande? Dan vraag ik jullie bovendien een hotelovernachting voor mij te verzorgen voor de nacht na jullie bruiloft. Op de dag zelf begeleid ik jullie bruiloft graag van voor het begin tot nadat de laatste feestgangers zijn vertrokken en na zo’n lange dag is het voor mij niet meer verantwoord om lang naar huis te rijden, ik wil graag ongelukken voorkomen!

In welke regio’s ben jij in te zetten als weddingplanner?2024-02-08T10:43:16+00:00

Je kunt mij voor elke regio inzetten als jullie weddingplanner! In de regio’s Westland, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Hoek van Holland, Delft en alles daartussenin ben ik als weddingplanner het meest actief en daar weet ik dan ook alle mooie plekjes en de beste leveranciers feilloos te vinden. Maar ook in elke andere regio lukt me dit! Het kost me hooguit iets meer research werk, maar gelukkig zit dat allemaal inbegrepen in de vaste prijs van het Weddingplanner A-Z pakket.

Wel ben ik helaas genoodzaakt om voor locaties verder dan 50 km reiskosten te berekenen. De eerste 50 kilometer per enkele reis krijgen jullie van mij, voor alle kilometers daarboven reken ik €0,30 per kilometer. Houd er rekening mee dat ik minimaal twee keer naar jullie trouwlocatie moet reizen, één keer voor het locatiebezoek voorafgaand aan jullie bruiloft en natuurlijk op de grote dag zelf. Het liefst kom ik bovendien graag bij jullie langs om de organisatie van jullie bruiloft te bespreken, maar dit kunnen we eventueel ook digitaal doen om een deel reiskosten te besparen.

Is jullie locatie meer dan 45 minuten rijden vanaf ‘s-Gravenzande? Dan vraag ik jullie bovendien een hotelovernachting voor mij te verzorgen voor de nacht na jullie bruiloft. Op de dag zelf begeleid ik jullie bruiloft graag van voor het begin tot nadat de laatste feestgangers zijn vertrokken en na zo’n lange dag is het voor mij niet meer verantwoord om lang naar huis te rijden, ik wil graag ongelukken voorkomen!

Wij willen op heel korte termijn trouwen, is dit mogelijk?2021-02-26T12:34:51+00:00

Het organiseren van een bruiloft op korte termijn is zeker mogelijk, zelfs al binnen drie weken! Wel kan het zijn dat mijn planning al vol zit voor jullie beoogde trouwdatum. Als dit zo is kan ik jullie misschien nog wel op weg helpen met een kickstart van jullie bruiloft.

Onze bruiloft bestaat uit een gezelschap van minder dan 25 personen. Geldt hier een ander tarief voor?2023-03-29T13:37:46+00:00

Yes! Voor bruiloften van minder dan 25 personen reken ik een ander tarief voor mijn Weddingplanner van A-Z pakket dan hier staat genoemd. Deze bepaal ik op maat, passend bij jullie bruiloft en wensen. Neem hierover contact met mij op.

Wij gaan voor een meerdaagse bruiloft! Geldt hiervoor hetzelfde tarief?2023-03-29T13:39:40+00:00

Super gaaf dat jullie gaan voor een meerdaagse bruiloft! Bij een meerdaagse bruiloft komt meer organisatie kijken voor mij als jullie weddingplanner, daarvoor reken ik een maatwerktarief. Maar geen zorgen, het is niet zo dat jullie dan gelijk dubbel of driedubbel zoveel betalen. De meerprijs is helemaal afhankelijk van wat jullie willen dat ik extra voor jullie doe ten opzichte van het standaard Weddingplanner van A-Z pakket. Neem contact met mij op en dan komen we er samen uit!

Wij willen sommige dingen graag zelf regelen, kan dat?2023-03-29T13:46:01+00:00

Natuurlijk kan dat! Ik pas me helemaal aan aan jullie wensen, en laat aan jullie over wat je zelf wilt doen. Ik geef jullie tips om goede afspraken te maken met de leveranciers die jullie zelf benaderen en ik kijk graag mee naar de offerte om onnodige kostenposten te voorkomen.

We willen graag dat je iets doet wat hierboven nog niet staat genoemd. Is dat mogelijk?2023-03-29T13:43:50+00:00

Jazeker, vragen kan altijd! Ik zeg niet dat ik alles kan, maar ik denk graag mee waar ik jullie nog meer bij kan helpen. Als ik het niet voor jullie kan invullen ken ik vast wel iemand anders die dit voor jullie op kan pakken of ga ik die persoon zoeken. Dus geef vooral aan waar jullie allemaal hulp bij zoeken, ik help jullie graag!

Hoe betalen wij jou? En de andere facturen van de bruiloft?2023-03-29T13:24:33+00:00

Jullie betalen mij in drie termijnen. De eerste termijn vraag ik als aanbetaling nadat jullie voor mij hebben gekozen als weddingplanner. Zes weken voor de bruiloft plaatsvindt ontvangen jullie van mij een factuur voor de tweede termijn. De derde termijn betalen jullie pas na de bruiloft.

De facturen van alle andere betrokken leveranciers stuur ik direct naar jullie door, zodat jullie deze zelf kunnen betalen. Hiervoor gelden de betalingstermijnen zoals de leverancier die heeft opgesteld.

Waarom zien we jou niet op ThePerfectWedding.nl?2024-02-08T10:58:08+00:00

ThePerfectWedding.nl is een fantastisch platform waar je veel fijne leveranciers kunt vinden. Ook ik sta hierop vermeld, maar wel met een gratis profiel. Voor een profiel als leverancier mét foto’s vragen ze een flinke vergoeding en kom je bovendien hoger in de zoekresultaten als je meer betaalt. Zo vinden bruidsparen niet per se als eerste wat ze zoeken en daar sta ik niet achter. Ook ontdekte ik dat bijna al mijn bruidsparen mij zelf weten te vinden via Google (super fijn!). Daarom heb ik ervoor gekozen om de kosten voor een vermelding op ThePerfectWedding.nl te besparen, zodat ik dit zelf kan besteden aan promotiemateriaal.

Ik denk graag met jullie mee!

Ga naar de bovenkant